Marketingtech #4 | CRM on myynnin ja markkinoinnin yhteinen työkalu

Tiedätkö, miksi CRM on monipuolinen työkalu?

CRM on tärkeä työkalu asiakastietojen hallinnassa, sillä saat kerättyä työkaluun tärkeimmät yritykset ja henkilöt sekä dokumentoitua myyntiprosessin historian. Myynnin ja markkinoinnin lisäksi CRM on tärkeä työkalu myös johdolle.

Työtehtävästäsi riippumatta onkin olennaista ymmärtää CRM-työkalujen perusteet. Tällä videolla Jyrki Sundström demoaa sinulle vaihe vaiheelta, kuinka saat lisättyjä tietoja CRM:ään manuaalisesti. Lisäksi opit, mitä asioita kannattaa puntaroida CRM:n valinnan yhteydessä.

Tutustu verkkosivu- ja ylläpitopalveluihimme

Tarpeidesi mukaan kehittyvät verkkosivut

Ketterä verkkosivuprojekti pienempiin tarpeisiin

Kun tavoitteenasi on palvelevat verkkosivut

Hyvällä ylläpidolla pidempi elinkaari verkkosivuille