Moderni ja helppokäyttöinen DiamondCRM
CRM:n avulla ylläpidät ja hallinnoit yrityksesi kalleinta tietovarantoa
Yrityksen yksi tärkeimmistä tietovarannoista on asiakastieto. Tätä tulisikin hallita reaaliaikaisesti ja tiedon tulisi olla sekä myynnin että markkinoinnin käytettävissä. CRM:n asiakastieto auttaa parantamaan asiakaspalvelua, kohdentamaan markkinointia ja tehostamaan myyntiä. Verkkoaseman kehittämä DiamondCRM sopii erityisesti keskisuurille B2B -yrityksille.
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Miksi moderni CRM eikä Excel?
- Tieto on ajan tasalla ja saatavilla kaikkialla.
- Tietoa voidaan kuljettaa eri järjestelmien välillä ja rikastaa.
- Persoonakohtainen variointi poistuu, ja asiakashallinta saa yhteisen kaavan ja sisällön
- Markkinointi ja myynti puhuvat samaa kieltä: DiamondCRM yhdistää markkinoinnin ja myynnin työkalut, joten mitattavuus on mahdollista myyntiprosessin loppuun saakka.
- Säästät hermojasi: DiamondCRM:n käyttöliittymä on moderni ja erittäin helppokäyttöinen. Voit käyttää sitä näppärästi myös mobiilisti – vaikka tienpäällä ollessasi.

DiamondCRM – myynti ja markkinointi yhdessä
Moderni ja helppokäyttöinen DiamondCRM on nopea ottaa käyttöön. CRM on saatavilla pilvipalveluna, mutta täysin omana asennuksena, joka mahdollistaa loistavan skaalattavuuden tulevaisuuden tarpeiden mukaan. Myös CRM:n ominaisuuksia pystytään räätälöimään asiakaskohtaisesti.
DiamondCRM taipuu isompienkin organisaatioiden tarpeisiin, ollen silti yksi markkinoiden edullisimpia vaihtoehtoja!
DiamondCRM on suoraan yhdistettävissä mm. ActiveCampaign- ja WordPress-järjestelmiin, joten saat verkkosivuille sekä markkinoinnin automaatioon tulleet liidit suoraan CRM:ääsi!
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
DiamondCRM ominaisuudet
- Dashboard ja pikaraportit sekä erittäin tehokkaat hakutoiminnot
- Tapahtumat/tehtävät
- Referenssit
- Kampanjat
- Yritys- ja henkilörekisteri
- Liidit/myyntiprojektit/tarjoukset
- Sopimukset
- Projektit
Hinnoittelu
- 5 käyttäjää: 99 eur / kk.
- Lisälisenssit: 5 käyttäjää / 75 eur / kk.
- Yksi käyttäjälisenssi sisältää aina 2Gt tallennustilaa DiamondCRM:ssä.
- Käyttöönottoprojekti sisältää luokittelut, konfiguroinnit, koulutuksen ja datamigraatiot. Kertakustannus on 2 400 euroa.
Hinnoittelu arvonlisäveroton.
Katso DiamondCRM:n demovideo
Ota yhteyttä!
