Sitouta asiakkaasi extranetillä
Tehokasta tiedonjakoa asiakkaiden lisäksi sidosryhmille
Tiedolla on yksi osoite
Extranet on myös oiva apu yrityksen operatiiviseen toimintaan. Eri ryhmiä muodostamalla ja toimintoja automatisoimalla käsityö vähenee ja tehokkuus nousee. Yhdellä extranet-palvelulla voit asiakasviestinnän lisäksi hoitaa tiedonjaon jälleenmyyjille, alihankkijoille ja muille sidosryhmille. Kun tiedot myynnistä toimituksiin ovat saatavissa yhdestä paikasta, sisäinen työ tehostuu olennaisesti.
Esimerkkejä extranetin käyttötavoista
- Tilauskanava sidosryhmille
- Osto- ja tilaushistoria
- Palveluportaali asiakkaille
- Itsepalvelukanava tilauksiin ja tukipyyntöihin
- Suunnittelutyökalun tarjoaminen asiakkaille
- Suunnitteludokumenttien yhteiskäyttö
- Tuote- ja palveluinformaation jako
- Tiedosto- ja dokumenttipankki kuvat, esitteet ja videot
- Sopimusten ylläpito ja päivitys
- Pikaviestintäkanava
- Hakupalvelu
- Kanta-asiakkuuspalvelu
Extranetin rakentamisen askeleet
- Kevyemmät ratkaisut ovat tehtävissä WordPress-alustalle
- Laajemmat Intrexx-alustalla.

Rakentamisen vaiheet
1. Tarpeiden ja toiveiden määrittely
2. Suunnittelu ja toteutus
3. Integraatiot
4. Asennus ja testaus
5. Sisällön tuonti
6. Pilotointi
7. Viimeistelyt
8. Julkaisu
9. Jatkokehitys
Asiakkaitamme
Kirkon alojen sivustouudistuksella käyttäjäystävällisyyttä ja saavutettavuutta
Kirkon alat ry on kirkon aloilla työskentelevien ammattiliitto. Verkkosivusto on jäsenille tärkeä kanava tiedonsaantiin ja asioiden hoitoon. Vanhalla sivustolla esimerkiksi kirjautuminen ei toiminut järkevällä tavalla, vaan sivustolla oli kaksi erillistä järjestelmää...
Taloushallintoliiton verkkosivu-uudistuksella Tiedon Valtatielle
Taloushallintoliitolla oli visio: se halusi luoda itselleen brändiä ja kasvattaa koko taloushallintoalan tasoa ja tunnettuuta. Samalla se halusi nostaa niin sisäisen toimintansa kuin asiakkaidensa palvelemisensa aivan uudelle tasolle. Tätä visiota silmällä pitäen...
Rosk´n Roll – Käyttäjäystävälliset sivut integraatioiden avulla
Jätehuoltopalveluja tarjoava Rosk’n roll toivoi verkkosivuja, jotka palvelisivat heidän asiakkaitaan parhaalla mahdollisella tavalla. Sivustolle haluttiin mm. runsaasti erilaisia hakutoimintoja. Toteutimme Verkkoasemalla Rosknrollille AA-saavutettavuusstandardin...
Verkkoaseman toimittaman extranetin hyödyt käyttöön
Extranetin käytöstä saatavat hyödyt konkretisoituvat tarpeiden mukaan. Pesäerona esimerkiksi Teams-viestintäkanavaan on omissa käsissä oleva hyötytoimintojen määrittely, laajennettavuus, kehitys sekä tietojen tallennuspaikka ja -maa. Verkkoaseman toimittama extranet sisältää myös henkilökohtaisen palvelun. Tämä konkretisoituu jo palvelun jalkautusvaiheessa käyttökoulutuksena.
Extranetin päähyödyt
- Keskittää tiedonjakelun yhteen paikkaa
- Materiaalin jakokanava, josta sidosryhmä saa materiaalit ladattua 24/7
- Helpottaa tiedostohallintaa, viimeisimmät oikeat versiot ovat aina saatavilla
- Nopea kanava välittää dataa oli kumppani toisella puolella korttelia tai maapalloa
- Vähentää sähköposti- ja puhelinliikennettä
Ota yhteyttä!
