Tehdäänkö teidän yrityksessänne liikaa tehotonta työtä?
Google Sheetsit sekaisin, Excelit jumissa ja Post it -laput hukassa? ERP:ssä kyllä olisi tietoa, mutta se ei välity myyjille asti?
Onko teillä yrityksessänne pullonkauloja, jotka estävät teitä tekemästä työtä tehokkaasti? Turhautuvatko työntekijänne työtehtäviin, jotka vievät ylimääräistä aikaa ja jotka voisi tehdä järkevämminkin? Kielivätkö sinne tänne liimatut keltaiset lippulaput ja erinäisiin järjestelmiin taltioidut tiedot siitä, että prosesseissa olisi tehostamisen varaa?
Meillä on teille hyviä uutisia:
- Ette todellakaan ole ongelmanne kanssa yksin.
- Ongelmaan on ratkaisu.
Tule kuulemaan livelähetystämme, jossa teknologiajohtajamme Jyrki Sundström sekä Harri Takala Digileaperistä pureutuvat aiheeseen vuosikymmenten kokemuksellaan. Kuvailemme konkreettisen esimerkkitapauksen avulla erilaisia tyypillisiä pullonkauloja sekä teknisiä ratkaisuja niiden avaamiseen. Keskustelemme myös yleisemmin yritysten prosesseihin liittyvistä haasteista ja siitä, miten digitalisaatiolla voidaan parantaa niin työkulttuuria kuin asiakaspalveluakin.
Mitä opit webinaarissa?
Olette ehkä jo tunnistaneet toimintaanne hidastavat pullonkaulat, tai ehkä vasta yritätte hahmottaa, mistä tehtävien nihkeys johtuu.
Haluatte joka tapauksessa:
- jouhevoittaa työntekoa
- parantaa työntekijöidenne työmotivaatiota
- saada säästöä niin ajassa kuin rahassakin.
Keskusteluun osallistujat:
Jyrki Sundström on auttanut Verkkoasemalla jo 25 vuoden ajan yrityksiä tehostamaan toimintojaan digitaalisten ratkaisujen avulla.
Harri Takalalla on lähes 20 vuoden kokemus tietohallinnon eri osa-alueista. Hän uskoo erinomaiseen asiakaspalveluun ja ihmiskeskeiseen IT:hen digitalisaation avulla.