Tiedätkö, onko teillä vastaamattomia viestejä?

Funktion Tiketit-sovelluksen avulla voit varmistaa asiakkaidesi viestien nopean käsittelyn. Voit delegoida tehtäviä kollegoillesi ja varmistaa viestin statuksesta, että asia on myös hoidettu. 

Funktiolla palvelet asiakastasi näppärästi yhden palvelukanavan kautta, ja asiakkaasi pääsee edistämään omaa bisnestään viiveettä.

Funktio - Tiketit - workflow
Funktiolla läpinäkyvyyttä asiakaspalveluun

Tikettien toiminnoilla tiimisi ja yrityksesi on asiakkaallesi aktiivinen ja reagoiva taho. Sisäiselle viestipallottelullekin voit heittää hyvästit.

  • Yhtenäinen yhteydenottonäkymä Tiketteinä.
  • Valitsemasi ihmiset näkevät viestin, vastuutettu henkilö vastaa siihen ja voit seurata, että asia on hoidossa.
  • Muodosta sisäinen jatkoviesti esimerkiksi myynnin käsiteltäväksi.
  • Tiketti suljetaan, kun asia on ratkaistu, mutta kyseiseen yhteydenottoon voi palata myöhemmin.
Funktio vähentää ajanhukkaa

Tiketeillä vältät olemasta viestiketjun heikoin lenkki. Rikkinäinen puhelin –efekti poistuu, ja viestintäsi ja asiakaspalvelusi laatu sekä käytetyn ajan kate nousee.

  • Alkuperäisen lähdetiedon jako helpottuu: sinun ei tarvitse kertoa samaa asiaa moneen kertaan.
  • Pidä kaikki prosessiin tai tehtävään liittyvät ihmiset saman tiedon äärellä.
  • Samaa asiaa ei turhaan käsittele monta ihmistä samanaikaisesti.
Funktio varmistaa, että viesteihin vastataan

Asiakaspalvelu on kilpailulaji. Nopeat ja kehittyvät tahot sitouttavat asiakkaansa välittömällä palvelulla. Funktion tiketöinti on kilpailuetu ja oikea valinta, kun:

  • Haluat varmistaa, että asiakkaiden tai sidosryhmien viesteihin on vastattu sekä milloin ja mitä on vastattu.
  • Haluat tehostaa toimintaan ilman järeää järjestelmäuudistusta.
  • Haluat, että henkilöitymisen sijaan tieto jakaantuu halutuille työntekijöille.
  • Haluat asiakaspalvelulle mitattavuutta ja kehitystä.

Ominaisuudet

Tikettien hallinta

  • Tikettien luonti sähköpostitse ja käsin.
  • Yksityiskohtainen tiketti-näkymä, jossa voi muokata taulukossa tikettien tietoja
  • Mukautettavat tikettikentät, mukaan lukien lähde, kiireellisyys ja tila.
  • Mahdollisuus määrittää tikettejä vastuuhenkilöille ja käsittelytiimeille.
  • Ilmoitus vastuuhenkilölle uudesta tiketistä.
  • Tuki erityyppisille tiketeille, kuten palveluun/tuotteeseen liittyvät, yleiset tiedustelut jne.

Haku ja suodatus

  • Tarkennetut hakuominaisuudet tiketteihin mukautettavilla suodattimilla.
  • Mahdollisuus tallentaa ja ladata hakuparametreja tikettien tehokasta käsittelyä varten.
  • Mahdollisuus suodattaa tikettejä kiireellisyyden, tilan, numeron, lähteen ja muiden ennalta määritettyjen kriteerien mukaan.
  • Mahdollisuus tallentaa hakuja suosikeiksi henkilökohtaista tai yhteistä käyttöä varten.
  • Mukautettu sarakekonfigurointi henkilökohtaisia tikettilistoja varten.
  • Mahdollisuus viedä tiketit Exceliin raportointia ja analysointia varten.
  • Käyttäjäkohtainen sähköpostimääritys viestintäasetuksia varten.
  • Mukautettavat tikettien kuvaukset HTML-tuella.
  • Tuo Excelistä -toiminto tietojen syöttämistä ja siirtämistä varten.
  • Responsiivinen muotoilu yhteensopivuutta varten eri laitteiden ja näyttökokojen kanssa.

Joustava hinnoittelumme määräytyy sen perusteella, kuinka monta käyttäjää yritykselläsi on Funktiossa. Yhden viivästyneen tarjouspyyntövastauksen tai arjen viestipallottelulla kertyneen aikavarkauden arvo kuittaantuu helposti.

  • Helppokäyttöinen
  • Tietoturvallinen
  • Räätälöitävä
  • Integroitava

15 € / käyttäjä / kuukausi

Lisäksi vähintään Funktio Basic Plan. Katso Funktion hinnoittelu.


Tarvittaessa tarjoamme käyttöönottovaiheeseen tukea alkaen 1500€

  • koulutus, kenttien ja luokitusten suunnittelu ja toteutus, tietojen tuonnissa auttaminen